Optjen Point På Alle Ordrer
Alle Større Kort Accepteres

Clinique Parfume & Dufte til Hende

Ideen til Clinique kom da en artikel i det kendte modeblad, Vogue, med titlen ” Can Great Skin Be Created?” blev set af Evelyn Lauder (datter af Estée Lauder). Artiklen var skrevet af en hudlæge og diskuterede vigtigheden af god hudpleje. Evelyn Lauder, hendes egen hudlæge samt skønheds redaktøren af Vogue satte sig ned og kom op med mærket Clinique. Clinique er, og var, stadig den dag i dag en af de eneste hudpleje virksomheder der får alle deres produkter allergi-testede såvel som de er alle 100 % parfumefri.

Clinique er kendt for at deres specialister altid er iført hvide kitler, men det er nu ikke det hele. Clinique’s hudplejeprodukter er alle blevet grundigt testet og er egnet for folk med følsom hud og dem der døjer med allergi. Clinique er drevet af at få den rette kombination der passer den enkeltes behov, så der findes ofte forskellige versioner af det samme produkt, alt efter hvad hudtype du har. Alle Clinique’s produkter skal gennem strenge kontroller hvilket gør dem til en af de mest kendte, alsidig og elsket mærker den dag i dag.

Clinique blev lanceret i 1968 og er nu et af de største indenfor hudpleje, kosmetik og parfume til kvinder. De har butikker i over 135 forskellige lande – og er nok mest kendte for deres 3-2-1 hudpleje regime. Det er den idé der er kernen i Clinique og har været lige fra starten - den enkle 3-trins hudpleje formel af rense-eksfolier-fugtgivende.

Denne unikke hudpleje og rensning regime, sammen med Clinique tilgang til skønhed har bidraget til at Clinique nu er et af de mest kendte og pålidelige mærker i verden. Det er nu ikke kun hudplejeprodukter som Clinique har haft succes med, de har også et stort kosmetik sortiment samt parfumer. Deres første duft, Aromatics Elixir, blev lanceret i 1971 og er stadig en populær karakteristisk duft der er at finde hos de fleste parfume forhandlere.

Aromatics Elixir kunne fejre dens 40 års jubilæum i 2011 og har været, og er stadig en signatur duft for flere generationer af kvinder. Selvom populariteten for Aromatics Elixir er ret stabil år efter år er det faktisk Happy (fra 1997) der er en af deres mest populære dufte. Den væsentligste årsag bag dette er til dels deres marketing hvor Judy Garland synger " Come on Get Happy ” der sidder fast i folks bevidsthed.
Vis Mere