Optjen Point På Alle Ordrer
Alle Større Kort Accepteres

GAP Herredufte

Ejendomsudvikleren Donald Fisher og hans kone Dorris Fisher åbnede den første GAP butik i San Fransisco i 1969. Drømmen var at åbne en butik der solgte jeans der sad ordentligt, så de startede med at sælge Levi's jeans og LP'er i butikken (Lp'erne blev brugt til at tiltrække alle de studerende fra San Fransisco Universitet, der lå lige op ad gaden).

Inden fo det første år efter Fisher åbnede deres virksomhed, var de lige ved at gå konkurs grundet de manglede kunder. De besluttede sig derfor at sælge deres lager billigere, så de kunne komme af med deres vare, hvilket viste sig at være en rigtig god idé. Donald fandt hurtigt ud af at det ikke var grundet manglende interesse at kunderne blev væk, men fordi priserne var for høje. Det var starten på deres ”store mærker til små priser” salgsteknik, der endte med at være en god forretning. I 1976 havde de mere end 180 butikker i 21 stater og salg for mere end $10 millioner.

1970'erne var en vigtig tid for GAP, da dette var perioden hvor de valgte at begynde at producere deres eget brand. De startede med at lave nogle få stykker tøj til mænd og kvinder, men i 1980 besluttede de sit for at skubbe deres eget mærke foran i deres butikker.

I dag sælger GAP alt fra tøj, badetøj, fitnesstøj, sko, tilbør til hudpleje og duft til både mænd, kvinder og børn.

Den første duft til mænd blev lanceret i 2007 og er kaldet G for Men. Denne duft præsenteres i en flakon der er formet som en lommelærke, og har en aromatisk duft – en rigtig mandlig aftershave.
En af de mest populære dufte er Deep Gap fra 2012. Denne duft er et mix af citrus, træagtige og aromatiske noter.
Vis Mere