Optjen Point På Alle Ordrer
Alle Større Kort Accepteres

Dolce & Gabbana Herredufte

I en alder af blot 6 år begyndte Domenico Dolce at designe og skræddersy sit eget tøj, men det var ikke før han havde slået sig sammen med Gabbana at de fik succes. Derest fjerde kollektion, hvor Dolce havde taget inspiration fra hans sicilianske rødder, og hvor de indførte deres ”transformation” kollektion var det der satte skub i deres berømmelse. Transformation Kollektionene kom med instruktioner om de syv forskellige måder, hvorpå tøjet kunne bæres, en første blandt modeverdenen dengang.

Ud over at have en meget succesfuld karriere inden for herre og dame mode, har Dolce & Gabbana også nydt andre mulige der har givet dem stor økonomisk belønning. Mellem 1992 og 1998 skabte de en brude kollektion og mellem 1994 og 1999 grundlagde de Dolce & Gabbana Home. Deres første badetøjs linje til kvinder blev lanceret i 1989, efterfulgt af deres første herre badetøjs kollektion i 1992. I 1998 designede de briller, efterfulgt af ure i 2000. Samme år lancerede D&G både en herre og dame linje indenfor undertøj, seperat fra deres lingeri kollektion. I 2001 lancerede de D&G Junior for børn.

Inden deres fusion i 2012 havde Dolce & Gabbana to centrale mærker (D&G og Dolce & Gabbana). Dettte er grunden til at nogle af deres dufte og eau de cologne har lidt forskellige etiketter. En af deres mest succesfulde duft serier er D&G Anthology Assortmen. I denne reklame kampagner brugte de nøgen kendte. Reklamen var lavet af Mario Testino. Nogle af deres kendte modeller er Naomi Campbell, Eva Herzigova, Claudia Schiffer, Noah Mills, Fernando Fernanes og Tyson Ballou. Duften D&G Anthology blev inspireret af tarotkort og deres karakterer.

Dolce & Gabbana har en samling af dejlige parfumer og aftershaves med flere forskellige kollektioner der har tage højde for hver enkelt smag, både for de unge og gamle. Dolce & Gabbana’s første duft, Dolce & Gabbana for Women, blev lanceret i 1992. Den mandlige version af denne duft efterfulgte i 1994, Dolce & Gabbana pour Homme, en aromatisk fougere duft med en blanding af sensuelle og maskuline noter. Andre populære herre dufte og aftershaves er BY fra 1997,en orientalsk duft med noter af skov, Maskulin (1999) med aromatiske træagtige og citrus noter, Light Blue pour Homme fra 2007, en aromatisk skøn blanding, The one fra 2008 med dybe træagtige noter, Anthology La Force 11 fra 2009 med dejlige søde og varme noter samt The One Sport fra 2012 men friske akvatiske noter.
Vis Mere