Optjen Point På Alle Ordrer
Alle Større Kort Accepteres

DKNY Herredufte

Med en far der var skrædder og en mor der både var model og solgte tøj designs var der ikke rigtig noget valg for Donna Karan når det kom til karriere valg. Hun designer dog ikke bare tøj, men baserer hendes design på den modne mand og kvinde, en stil der er egnet livet i den internationale verden. For Karan har det aldrig handlet om at designe tøj, men om livsstil. Hun designer ikke blot enkelte stykker tøj, men ser en person som en helhed - fra top til tå. Et godt eksempel på dette er DKNY Mænd, der blev lanceret i 1992, linjen bestod af skræddersyede jakkesæt, formelle stil, fritidstøj og sportstøj, alle designet på samme tid så der var noget for enhver type mand.

Oprindeligt blev navnet Donna Karan Collection brugt da hun lancerede hendes første kollektion, men ændrede snart navnet til DKNY (Donna Karan New York) - hendes mission for hendes designs er alsidighed, tilpasningsdygtige og med en anelse af sjov blandet i. Tøjet skal kunne bruges både dag og nat, uanset alder eller årstal. Hun brugte New York i titlen/mærket fordi ingen ved hvad der skal ske i denne vilde, den livlige by. Det er en trendsætter og hat hjulpet DKNY til deres voksende succes.

Efter hendes første succes indefor damemode indså Karan, sammen med hendes mand, at mange mænd i hendes liv også havde behov for hendes avanceret system indenfor mode. For hende har det aldrig bare handlet om tøj. Det handler om livsstil, holdninger, funktionalitet for både mænd og kvinder. Hun ser hele billedet fra top til tå. Hun spørger sig selv ”Hvordan kan jeg klæde benet" hvilket inspirerede hedes strømpe linje, spørgsmålet "De perfekte briller?" ledte til Donna Karan Eyewear. Listen er lang og omfatter bælter, tilbehør, og som Karan udtrykker det: " everything you need to pull yourself together."

Fast besluttet på at forføre alle sanser begav Karan sig ind i verden af skønhed i 1992 og under den kreative ledelse af hendes mand, som har designet alle flasker og krukker til deres signatur dufte og tilbehør, belv dette en stor succes. Deres skønhedes eventyr fortsatte da de begyndte at lancerede top 10 bedste parfumer til både mænd og kvinder. Højden af succesen for DKNY dufte kom i løbet af 1990'erne, men de lancere stadig skønne dufte og går fra styrke til styrke. De har nu over 100 dejlige dufte under deres bælte.

DKNY er en af de få mærker der deler deres tid, penge og opmærksomhed mellem deres herre og dame linjer, hvilket betyder at der findes et omfattende udvalg af aftershaves og eau de cologne tilgængelige for mænd i alle aldre, passene alle livsstile, over hele verden. En af de bedste sælgende parfumer til mænd er DKNY Red Delicious Men der var lanceret i 2006. Det er en duft med træagtige noter. Flakonen er en rød flaske der indeholder sexede og dristige noter - flasken har form af et æble eftersom æblet er symbolet på New York City. Andre dufte i deres sortiment omfatter DKNY Be Delicious Red Art Men (2008), DKNY Be Delicious Shine for women (2007) en DKNY Be Delicious Eau so Intense (2012).
Vis Mere