Bestil Inden Den 15. december kl 16.00 For Levering Inden Juleaften

Q&As

?Sælger I gavesæt?
SvarJa. Vi har et udbredt udvalg af gavesæt, både til mænd og kvinder. Hvis du besøger vores Gavesæt’ side kan du se vores store udvalg.
 
?Den Parfume/Aftershave jeg søger er ikke på Til Ham eller Til Hende listen. Betyder det at I ikke har den?
SvarTil Ham og Til Hende listen på toppen af siden indeholder de mest eftersøgte parfumer. For at søge efter en speciel parfume skal du bruge søgeren i toppen af siden. Du kan også bruge Parfume eller Aftershave linket til at søge.
 
?Er jeres produkter ægte?
SvarJa. Alle vores produkter er 100% ægte og bliver leveret i den orginale emballage.
 
?Kan jeg returnere varen?
SvarJa, hvis varen er uåbnet og i den originale emballage kan du returnere varen indenfor 28 dage. Du skal betale vores forsendelsesomkostninger (50,-kr for normal levering og 110,-kr for DPD) + det det koster dig at sende varen retur. Varen skal ankomme til os i samme stand som da du modtog den, ellers hæfter du for eventuelle skader varen har bidraget sig på vejen. Parfume-klik vil kun dække omkostninger op til 75,- kr. (sendes som storbrev) for forsendelse hvis fejlen ligger hos os. Et storbrev kan være på størelse med en lille skotøjsæske.
Hvis du ønsker at returnere din bestilling så udfyld venligst vores reklamationsanmeldelse før du retunere noget. Du skal sende pakken retur til vores engelske adresse.
Du kan købe en postkvittering, som bevis på forsendelse i tilfælde af at pakken bliver væk i posten, dog dækker vi ikke omkostningen af postkvitteringen.
 
?Mit produkt virker ikke, hvad nu?
SvarDu skal kontakte os først via email, så kan vi kan hjælpe dig med at finde en løsning på problemet.. Hvis produktet skal retuneres så SKAL vi have den orginale emballage (den som du ville få hvis du købte i en fysisk butik), uden den kan vi ikke godtage varen, og du kan ikke få en ny gensendt eller refunderet. Dette betyder også at hvis et produkt fra et gavesæt ikke virker, så skal vi have hele gavesættet returneret. Du skal kontakte os inden 28 dage hvis et produkt er beskadiget eller ikke virker. Hvis du retunrere et produkt skal det sendes som storbrev og vi vil dække for forsendelsen op til 80,-kr hvis fejlen ligger hos os. Husk at retunere til adressen i England.
 
?Hvordan betaler jeg for min vare?
SvarDu kan betale ved brug af Visa, Visa/Dankort (ikke almindeligt dankort) eller MasterCard. Vi bruger Braintree som modtager af vores betalinger. Du kan nu også betale via PayPal eller Klarna.
 
?Hvornår kan jeg forvente mine varer?
SvarDet tager mellem 3 og 10 arbejdsdage før din vare vil ankomme til Danmark. Du kan læse mere på vores leveringsside.
 
?Hvad hvis jeg ikke er hjemme når pakken kommer?
SvarSå efterlader DPD/Post Danmark som regel en besked om forsøgt levering. Du skal selv kontakte dem og arrangere en ny levering. Du har modtaget dit trackingnummer i en mail da vi sendte din pakke afsted. Din pakke beholdes i 10 dage hvorefter den bliver returneret tilbage til os. Hvis vi modtager din pakke her refundere vi dig for din parfume minus vores fragtomkostninger.
 
?Jeg har ikke modtaget min vare. Hvad nu?
SvarDu skal kontakte Post Danmark/Bring med dit trackingnummer så kan de sige hvor din pakke befinder sig.
Du modtog et trackingnummer via email da vi sendte din pakke.
 
?Hvorfor står der at Post Danmark mangler mere information på deres hjemmeside?
SvarStår der på postens side at de mangler mere information betyder dette blot at Post Danmark har din pakke og du skal kontakte dem for at høre hvor den befinder sig. Nummeret er 7070 7030.
Bliver din pakke retuneret fordi du ikke har kontaktet Post Danmark så hæfter du for returomkostningerne
 
?Hvad er Bring?
SvarBring er et leveringsfirma der levere til et opsamlingssted. Du modtager et trackingnummer fra os når vi har sendt din pakke. Pakken bliver leveret til enten en SwipBox eller et opsamlingssted (du vælger selv hvor) og du skal så hente din pakke der. Pakken liger der i 7 dage hvorefter den bliver retuneret hvilket koster 200,-kr. Er pakken sendt til en SwipBox modtager du en mail med en pinkode når pakken er klar til at blive hentet. Har du ikke modtaget din kode skal du tjekke dit spamfilter eller ringe til Bring på 70 28 60 70 for at få den gensendt. Vi har ikke din pinkode.